• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

پروژه سد عمارت شرکت ملی ساختمان افتتاح شد

  تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۹   تعداد بازدید : 247

ظهر پنجشنبه1403/04/07 در آئین افتتاح  پروژه‌ها،  سد  عمارت در انگوت افتتاح شد .

در این مراسم که در محل سد عمارت در انگوت برگزار شد، مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل، اظهار کرد: از جمله‌ پروژه‌های صنعت آب و برق استان سد بزرگ عمارت است که با حجم مخزنی ۱۸۲ میلیون متر مکعب و با هدف جلوگیری از منابع آب از مرزها، تأمین آب شرب در بخش صنعت و کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد تا اهالی منطقه از مزایای این سد استفاده کنند.

طرح سد عمارت مشتمل بر بخش‌های احداث سد مخزنی عمارت، تأسیسات وابسته و راه دسترسی به محل پروژه یاد شده است .طول این سد ۳۱۵ متر و عرض آن ۱۲ متر است و حجم کل مخزن سد ۱۸۲ میلیون متر مکعب است.
این پروژه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شهر اردبیل و در مسیر اردبیل به پارس‌آباد قرار گرفته و منابع آب آن از سرشاخه‌های رود ارس و دره رود تأمین می‌شود و هدف اصلی از احداث این سد نیز تأمین آب شرب، کشاورزی و مدیریت آب‌های خروجی از مرزهای کشور است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل افزود: احداث این سد در بهبود معیشت و رفاه عمومی در منطقه تأثیرگذار خواهد بود و با اختصاص منابع کافی از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌های مرزی از سال ۹۴ سرعت عملیات اجرایی گرفته و در دی ماه سال ۱۴۰۱ آبگیری آن انجام شده است.

 

خدای را سپاس که با همت بلند و والای همکاران، پروژه عظیم ملی-سد عمارت- افتتاح شد و بار دیگر شاهد افتخارات تلاشگران عرصه آبادانی ایران اسلامی به خصوص شرکت ملی ساختمان هستیم. با تقدیم بهترین شادباشها و به پاس زحمات ارزشمند مدیر عامل محترم شرکت ، اعضای محترم هیئت مدیره شرکت و شما همکاران ارجمند علی الخصوص مدیرمحترم پروژه آقای مهندس شهرام ضیائی عدل بهترین ها را برایتان آرزومندیم.

ارسال نظر

دیدگاه