• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

بازدید ریاست بنیاد مستضعفان از پروژه شرکت ملی ساختمان در آزاد راه تهران شمال قطعه 4

  تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۹   تعداد بازدید : 205

روز چهارشنبه 6 اسفند ماه آقای مهندس سعیدی کیا ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، به همراه آقای مهندس خواجه دلوئی و گروهی از مسوولان از پروژه شركت ملی ساختمان در قطعات 21 و 22 منطقه 4 آزاد راه تهران شمال بازدید کردند.

با توجه به اهمیت موضوع و تاکید ریاست بنیاد بر پیگیری موضوعات و آیتم های پروژه بازدید مستمر هفتگی حداقل دو روز در هفته از سوی آقای مهندس اصیلی مدیر عامل شرکت و مسئولین ذیربط برای رسیدن به نتیجه مطلوب دررابطه با بهره برداری از آزاد راه و استفاده مسافرین نوروزی صورت پذیرفته و در این خصوص راهنماییهای لازم به عوامل پروژه انجام می گیرد.

در این بازدید آقای مهندس شاهسواری مدیر عامل هلدینگ پایاسامان پارس با اشاره به روند اجرای کار در خصوص نحوه ادامه کار و چگونگی تحویل پروژه در موعد مقرر مطالبی را بیان داشتند.

همچنین آقای دکتر نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور در بازدید مورخ 16/12/93از قطعه 4 آزادراه تهران- شمال از بازگشایی این قطعه خبر داد و خاطر نشان کرد عملیات اجرایی برای افزایش ایمنی و تسهیل تردد در این محور در حال اجــــــراست كه با اتـــمام آن مســافران نوروزی می توانند از این مسیر عبور كنند .

مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور كاهش یك ساعته زمان سفر، صرفه‌جویی سالانه 15 میلیارد تومان در مصرف سوخت و كاهش هزینه‌های تصادفات رانندگی به میزان 20 میلیارد تومان را از مزایای قطعه 4 آزاد‌راه تهران- شمال عنوان كرد.

 

ارسال نظر

دیدگاه