• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

اجرای عملیات سیویل و ابنیه کارخانه فولاد کاوه جنوب (S.K.S)

  تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۹   تعداد بازدید : 203

فاز یک

با توجه به تکمیل سقف ریالی قرارداد پروژه فولاد سازی فاز یک، کلیه کارهای باقیمانده طی قرارداد جدیدی به شرکت ملی ساختمان ابلاغ گردید.

وضعیت پیشرفت نواحی مختلف به شرح ذیل است :

AirSeparationPlant

عملیات اجرایی هم اکنون در حــال اجرای سقف ساختمان ElectricalRoom و ســاخــتمان WaterPump می باشد. همچنین سازه WaterRecycleBasin شامل دیوار و ستون به اتمام رسیده است.

CompressorAir

این ناحیه محل نصب کمپرسور هوای کارخانه میباشد. عملیات معماری قسمت بیرونی این ناحیه به اتمام رسیده و در حال اجرای مراحل پایانی داخل ساختمان می باشد.

AdditivePlant

این سیستم تحت عنوان مواد افزودنی و آلیاژ سازی به منظور افزودن موادی همچون سیلیس و آهک جهت بالا بردن استحکام فولاد طراحی گردیده است. خاکبرداری این سازه به پایان رسیده است و در حال آرماتوربندی فونداسیون می باشد.

فاز دو فولادسازی

WaterTreatmentPlant

ناحیه WTP، تحت عنوان ناحیه تصفیه خانه شامل سازه هایی همچون Settler ، Backwash، CoolingTower ، می باشد که عملیات اجرایی سازه های مذکور پس از وقفه ای بلند مدت در دستور کار قرار گرفته است که در حال اجرا می باشد.

سازه Settler

این سازه در حال آرماتور بندی دیوار می باشد و پیش بینی

می گردد تا پایان سال جاری بتن ریزی دیوار انجام گردد.

سازه Backwash

این سازه به صورت مدفون در زمین در حال اجرا می باشد. پارت اول دیوار سازه مذکور اجرا گردیده است و هم اکنون در حال اجرای پارت دوم دیوار و سقف می باشد.

سازه CoolingTower

عملیات تسطیح و رگلاژ این سازه به اتمام رسیده است و هم اکنون در حال آرماتوربندی فونداسیون می باشد.

شایان ذکر است بتن ریزی فونداسیون این سازه بیش از 1300 مترمکعب می باشد.



ساختمان CCMPlatform

این سازه به عنوان ساختمان مربوط به سالن ریخته گری کارخانه و محل نصب تجهیزات برقی و مکانیکی ماشین ریخته گری می باشد . اسکلت بتنی این ساختمان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات معماری شامل اجرای دیوار چینی و کف سازی می باشد.

گندله سازی

تعدادی از جبهه های کاری پروژه اجرای عملیات سیویل و ابنیه گندله سازی فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان دستور کار به شرکت ملی ساختمان ابلاغ گردیده و وضعیت پیشرفت نواحی مختلف به شرح ذیل است :

oمحدوده جاده های فاز 2 و شانتینگ یارد : عملیات زیر سازی شامل دو لایه اول به اتمام رسیده است و هم اکنون در حال اجرای لایه نهایی می باشد.

oاتمام کانال جمع آوری آب های سطحی CC2 به حجم تقریبی 65000 مترمکعب

oاتمام کانال جمع آوری آب های سطحی CC5 به حجم تقریبی 3500 مترمکعب

oشروع عملیات اجرایی سازه WorkShop و لابراتوری

راه آهن

پروژه عملیات زیرسازی راه آهن فولاد کاوه جنوب به عنوان یکی از پروژه های زیر ساخت می باشد که با تقسیم بندی مسیر خط راه آهن به سه ناحیه و ار آنجا که تمامی این نواحی دارای تعدادی معارض می باشند امکان شروع عملیات اجرایی وجود ندارد .

آب شیرین کن RO II

طراحی و اجرای عملیات ساختمانی، سیویل، ابنیه و ساخت و نصب اسکلت فلزی مربوط به پروژه آب شیرین کن ROII به منظور تأمین آب مورد نیاز کارخانه فولاد سازی طی یک قرارداد EPC در دستور کار شرکت ملی ساختمان قرار گرفته است.

*پیشرفت این ناحیه در فازهاي مختلف پروژه به شرح ذیل می باشد:

طراحی: 90% تدارکات : 60% اجرا: 30%

عملیات اجرای فونداسیون اسکلت فلزی، فونداسیون مخزن بتنی، کانال های برق و فونداسیون تجهیزات به اتمام رسیده است و در حال اجرای دیوار و ستون مخزن می باشد. عملیات نصب استراکچر فلزی هم اکنون در حال اجرا می باشد.

همچنین بخشی از قرارداد ROII مربوط به تأمین و اجرای سازه PipeRack بوده که شامل تعدادی فونداسیون و استراکچر فلزی می باشد که کلیه فونداسیون های این ناحیه انجام گردیده و اسکلت فلزی این بخش نیز در حال ساخت می باشد.

پروژه تصفیه خانه صنعتی

WasteWaterTreatment

این پروژه شامل تصفیه خانه صنعتی و بهداشتی، مخزن و محوطه سازی می باشد که طی قراردادی جدید به شرکت ملی ساختمان واگذار گردید. عملیات اجرایی این ناحیه در حال تحکیم بستر جهت اجرای فونداسیون می باشد

ارسال نظر

دیدگاه